Syarat dan Ketentuan Promosi

  • Periode Promo: 15 Januari - 28 Februari 2025
  • Beli produk JBL sebanyak-banyaknya selama periode promo.
  • Pembelanja teratas dengan total pembelian tertinggi selama periode promo akan dipilih dan menerima hadiah.
  • Pemenang pembelanja terbanyak akan dipilih berdasarkan total pembelian akumulatif tertinggi di bawah akun keanggotaan yang sama selama periode promo.
  • Promo berlaku untuk semua produk JBL yang dapat dibeli di Toko Offline JBL / jblstore.co.id / Toko Official JBL di E-commerce / Toko Offline Desound.
  • Hadiah: Menangkan pengalaman eksklusif JBL Snow Party di Val Thorens, Prancis!
  • Hadiah Termasuk:
    • Dua tiket ke JBL Snow Party.
    • Dua tiket pesawat kelas ekonomi pulang-pergi.
    • Akomodasi dua malam di kamar twin/double di Hotel.
    • Dua set penyewaan peralatan ski.
  • Pemenang akan diumumkan pada tanggal 7 Maret 2025 di Instagram @jblindonesia dan akan dihubungi oleh tim kami untuk pengambilan hadiah.
  • Tanggal perjalanan JBL Snow Party: diantara tanggal 14 April - 19 April 2025.
  • Hadiah tidak dapat ditukar, tidak dapat dipindahtangankan, dan tidak dapat dikembalikan.
  • Visa turis akan diproses oleh pemenang.
  • Karyawan & agensi yang terlibat langsung dalam administrasi promo ini tidak diperbolehkan untuk berpartisipasi.
  • Dengan mendaftar promo JBL Snow Party, peserta setuju untuk mendaftar sebagai anggota JBL dan membuat akun JBL.
  • JBL Indonesia berhak membatalkan hadiah apabila terdapat indikasi penyalahgunaan, kecurangan, manipulasi, dan/atau ketidakpatuhan terhadap syarat dan ketentuan yang berlaku.
  • Harap diperhatikan bahwa keputusan JBL Indonesia bersifat final.
  • JBL berhak untuk mengubah syarat dan ketentuan kampanye ini kapan saja tanpa pemberitahuan sebelumnya, atau mendiskualifikasi peserta yang dianggap tidak memenuhi syarat atau terlibat dalam tindakan/transaksi yang dianggap tidak pantas atau tidak dapat diterima oleh JBL.
  • Pemenang setuju untuk membuat postingan media sosial yang mempromosikan JBL Snow Party dan acara-acaranya. Postingan ini akan dibuat di bawah bimbingan tim JBL, dan berhak untuk dinilai dan diedit oleh tim JBL.
Go to top
×

Simulasi Cicilan Paylater


Kredivo

Simulator

×

Shipping and Refund

1. Shipping:

All orders ship within the next 1-3 working days after payment confirmation for local (Indonesia) delivery. If you have placed the order over the weekend, the package may not ship until the following Monday of the coming week. No International Deliveries available.

Do note that Sundays, Saturdays, and Public Holidays are non-working days.

2. Returns / Exchanges:

2.1 How do I return or exchange my order?

You request a return within 30 days of receiving your item. If you prefer a refund or exchange, please note the following guidelines:
  • Refunds are only processed if the item is out of stock.
  • Exchanges are possible for items of equal or higher value, with the additional cost covered by the customer.
  • In the case of a damaged product, we will guide you to our service centre for further assistance.
To initiate a return, contact us within 7 days of delivery. The item must be returned within 14 days of delivery. It should be in its original condition, unused, with tags and packaging intact. A receipt or proof of purchase is required for processing the return.

For issues related to delivery errors, we will endeavour to resend the product according to the previous return record.

For any questions or additional information regarding returns or exchanges, please reach out to our customer service team.

2.2 Can I return my speaker to you if I bought them from a retail store?

If you purchased your product through a certified dealer, please follow their listed return policy for any exchanges or returns. If you purchased your product through a certified dealer, please follow their listed return policy for any exchanges or returns.

3. Warranty:

We offer a 1-year Limited Warranty for Manufacturer’s Defects. See details. If you believe you have received a defective product upon arrival, please contact us immediately for further instructions.
$is_testing
$is_manual_shipping
$is_debug
$term: object(WP_Term)#15676 (10) { ["term_id"]=> int(69) ["name"]=> string(14) "Gaming Headset" ["slug"]=> string(14) "gaming-headset" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(69) ["taxonomy"]=> string(11) "product_cat" ["description"]=> string(30) "Sub Category: Headphone Gaming" ["parent"]=> int(68) ["count"]=> int(15) ["filter"]=> string(3) "raw" }
Chat
id_IDIndonesian